Beste (klant)relatie,

Onderstaand enkele 'tijdelijke' wijzigingen met betrekking tot onze dienstverlening in verband met onze jaarlijkse 'Kerstsluiting'.

Onze bereikbaarheid tijdens de kerstsluiting
Tijdens onze sluitingsperiode zijn onze support en beheer afdeling wel bereikbaar echter met een minimale bezetting en alleen via e-mail. Heeft u tijdens onze sluitingsperiode een vraag of probleem en behoefte aan ondersteuning stuur dan een e-mail naar één van de afdelingen afhankelijk van het onderwerp. Onderstaand leest u bij welke afdeling u het beste uw verzoek kunt plaatsen:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1e lijns-ondersteuning: Enkele voorbeelden waarbij onze mensen van support u van dienst kunnen zijn:
-U heeft problemen met uw website welke bijvoorbeeld niet te benaderen is.
-U heeft een vraag over het CMS systeem (en u heeft een support strippenkaart).
-U heeft problemen met u Internet verbinding welke door TriV wordt verzorgd.

Wij adviseren u in dergelijke situaties gebruiken te maken van support: klik [hier]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2e lijns-ondersteuning:

Een voorbeeld waarbij onze mensen van beheer u van dienst kunnen zijn:
-U heeft problemen met de e-mail en beschikt over een eigen mailserver binnen u bedrijf/organisatie.

Wij adviseren u in dergelijke situaties gebruiken te maken van beheer: klik [hier]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ABUSE (Internet misbruik):

ABUSE is een speciale situatie. Meer informatie over dit onderwerp klik [hier]

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Belangrijk bij het indienen van een verzoek!
Wat dient u minimaal mee te sturen bij u support/beheer verzoek? In 95% van de situaties kunnen wij enkel hulp bieden indien u ons voorziet van de benodigde, geldige logingegevens (laatste versie). TriV archiveert deze na het uitreiken om veiligheidsredenen niet dus om te kunnen helpen hebben we deze eerst nodig. Zijn het juist de logingegevens die u bijvoorbeeld bent vergeten dan kan TriV deze voor u resetten. Uit veiligheid dient u echter minimaal te beschikken over een geldige loginnaam voor wij dit voor u kunnen verzorgen.

'First in, first out'
Ook tijdens sluitingsperiodes hanteert TriV support en beheer verzoeken volgens het bekende ‘First in first out’ principe. Dit met als doelstelling vraagstukken zo goed, efficiënt en eerlijk mogelijk op te lossen. Klanten die gebruik maken van een service contract of support strippenkaart hebben een voorrangspositie als het gaat om support op dedicated, collocated servers en CMS. Het is belangrijk u persoonlijke ID door te geven indien u een van deze diensten afneemt.